Victoria Solås

2012-02-01
13:38:45

Can't Stop Loving You - Crashdiet
Haft stallet nu på förmiddagen. Min grupp fick ta hand om unghästarna(2-3 åringarna). Det var otroligt spännande, då jag fick den hemska Kamé .. Vi borstade, krattsade hovar, vänjde dem vid schabrak och la på träns. Sen gick vi till lilla ridhuset och skulle leda dem runt.
Min var så klart helt j*****a galen .. Vägrade lyssna, stegrade, bara sprang iväg med mig släppandes efter. Så sjukt nära på att tappa henne varje gång! Hon lyckades få in ett slag ovanför knät på mig med ..
Stack till stallet efteråt. Fixade maten, mockade och fyllde på vatten osv.
Just nu har jag lektion med Fredrik och olika religioner, den Arabiska våren och FN. Ett rätt blandat tema, men som ändå är intressant.

Kommentarer:

aw stackare ;/

2012-02-01 @ 15:08:01

Men jag tkr inte de e jätte kul att tävla :P

2012-02-01 @ 16:19:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: