Victoria Solås

2012-02-17
09:45:59

Anna Sun - Walk On Moon

Haha, bild tagen precis nu!

Såå, nu var provet avklarat. Kändes bra, även fast jag inte har pluggat ett smack! Ägnade mig åt aaallt annat igår, hehe .. Tänkte satsa på ett IG, så jag kunde få göra om det. Men tror nog jag slipper det faktskt :D

Utsläppet gick riktigt snabbt. Så passade på att mocka och fixa allting för Ortencia och Kulan. Gjorde även klart lunchpåsar tills imorgon. Har lunchfodringen idag med. Passar då på att hämta mina stövlar och hjälm, då jag inte tog med mig det hem i regnet igår.

Nu ska jag(om 30 minuter) skriva en engelska uppsats om "Into The Wild". Känns väl inte så kul, då jag inte kommer på några tankar om filmen ..


Kommentar:

Men jag har haft otur med alla mina hästar, det är inte kul längre :( framför allt inte nu när han nyss kollades!!!

2012-02-17 @ 11:03:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: