Victoria Solås

2012-02-07
20:42:52

Adiós - Don Omar
Bilderna är ifrån när jag fyllde 18, tror jag ...? Den kvällen spenderades med Kicki, Emma och Hanna!

Insåg idag att det är exakt en månad kvar tills man blir 19! Har redan "fått" min present. Vilket blir pengar iform utav tävlingsanmälningar och startavgift osv.
Red ut en sväng på Ortencia tillsammans med MoaTheo. Gick jättebra. Pigg häst! Fick ju vila igår, så räknade med att det skulle vara mycket power. Mysigt hade vi iaf!
Nu har jag ätit, tittat på PH, ska väl sätta mig och plugga lite granna faktiskt. Tänkte försöka gå och lägga mig vid 10-tiden? Tror väl inte jag kommer lyckas så väl med det. Men värt ett försök, right?
Imorgon har vi heldag nere på Fjellare. Ska försöka få med mig Ortencia på lektionen. Den andre lektionen har vi hovslageri.
Ser ut att bli en LB:0 på fredag ändå. Blev en heeeeel deeeel strul, men nu har det löst sig! I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Är själv, som det ser ut? Jaja, överlever gör jag väl, kanske ...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: