Victoria Solås

2012-12-27
19:04:00

Torsdag
Legat i sängen och tittat på film medans A spelat DayZ. Tittat på några avsnitt av Alphas. En helt okey serie, bara för att ha något att titta på. Går igenom serier så ohyggligt snabbt! Var precis och slängde i lite tvätt i källaren. Har även betalat en räkning. Duktigt!

Haar börjat fundera, tack vare pappa, på om jag skulle ta upp pluggandet igen. Får jag ändå så inget jobb så kan jag ju alltids få in lite studiepengar! Satsar isf 100% på det och ska absolut göra mitt bästa. Ska sticka inom Arbetsförmedlingen imorgon för att höra vad de säger om saken. Med Plönninges-utbildning kommer man inte så långt .. Har aldrig riktigt varit skoltrött och nu när man väl får känna på det riktiga arbetslivet. Så kan man inte annat än att sakna skolan! Vet som sagt inte vad som är bra eller dåligt att läsa av kurserna som finns. Men är man smart så hör man med Arbetsförmedlingen vad för jobb som är eftertraktat och sedan börjar plugga mot det. 
Men men, får se hur det blir med det imorgon! Just nu ska jag gå och göra Chai Latte! Haha, bilden är på den första Chaien som maskinen gjorde. Smakade helt okey!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: