Victoria Solås

2012-12-25
13:59:41

Tåg mot Malmö
Har varit vaken sedan 7.45. Gick upp. Åt en snabb frukost. Släppte ut hästarna. Fick skjuts till Ulricehamn. Tåg buss till Borås. Väntade i 20 min på nästa buss. Väntade i Gbg i 1,5 timme. Och nu sitter jag på sista tåget ner mot Ängelholm där A plockar upp mig. Så vi slutligen kan åka till hans mormor och morfar.

Är sjuuuuukt rastlöd!! Tittat på film på telefonen, men hann inte få ner mer än en in på telefonen innan jag åkte hemmifrån tyvärr. Orkar inte ta upp min data heller. För då kommer det nog självklart någon och säger att jag sitter på deras plats. När jag tänker mig om så har det visserligen inte hänt på riktot länge. Men ändå .. Nu ska jag fortsätta pilla lite på min telefon iom att jag inte har något bättre för mig de kommande 2 timmarna. Tjohej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: