Victoria Solås

2012-12-12
20:32:00

Samsung Galaxy SIII
Har uppgraderat min telefon så nu har man en SIII !!! Laaaagom glad tjej! Enda anledning en till att vi gick in i en 3 butik var för att Alex skulle se om han kunde uppgradera sin telefon och så kommer jag ut med en ny telefon, hehe! Så min julklapp till min syster ska bli att hon får min gamla telefon, vilket hon är verkar rätt glad över! Vaknade runt halv 12 tiden idag. Mötte upp frida i stan. Gick runt i lite affärer och tittade. Hade inga pengar så kunde ändå inte köpa något. Hamnade på Espresso House för en fika(hade pengar på mitt Coffee Card) Gick hem sedan och har suttit och lekt med min telefon sedan dess! Imorgon skan vi åka till Alex mormor och morfar för han ska fixa med sin bil. Blir kvar där tills fredag tror jag? Åker sedan hem på fredagen tyvärr .. Avbokade min tandläkartid och bokade en ny. Nu ska jag vara lite social mot Alex, även om inte han är så social själv (sitter med min data och spelar harpan ..)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: