Victoria Solås

2012-12-17
21:59:00

Halmstad
Tog en spontan resa ner till Halmstad idag med lite packning. Lyckades överraska Alex och det var ju poängen! Efter en timme stack han till Båstad för att fixa med nätagget(?) till sin dator. Jac har tagit vara på tiden och städat nästan hela lägenhet. Det behövdes vill jag lova!! Var på stan med Louise. Fixat en julklapp till Nathalie samt köpt 3 par strumpor till mig själv. Har typ 2 par strumpo som är hela .. Passade även på att handla lite mat. Kokade makaroner och gjorde bearnäsås till. Mätt blev man det lovar jag! Slagit ihjäl lite tid med att titta på tv innan Alex och Andy kom hem. Har även duschat. Sköööönt!! Nu sitter de båda 2 i köket och spelar på sina datorer. Jag var smart som bara jag är och tog inte med mig min data. Så allt jag kan göra nu är att spela spel på mim telefon. Vilket man tröttnar på efter ett tag. Antingen det eller sova ..?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: