Victoria Solås

2012-12-08
19:58:00

Badhuset
En mycket lyckad dag må jag allt säga! Var i badhuset från halv 1 till 4 någon gång? Det enda som kunde ha varit bättre var att jag lyckades få ett sår under foten när jag skulle hoppa ifrån 3:an .. Som tur var hade vi "lekt" av oss innan, hehe!

Efter det satt vi mest i bubbelpoolen. Otroligt mysigt! Efter vi kom hem har vi inte alls hittat på mkt. Louise och Simon stack hem till Simon för att ha en filmkväll. Så jag och Alex har legat och tittat på Harry Potter 2:an. Legat och halv sovit en del... När den var slut så visades Harry Potter 1 på en annan kanal. Lyckades somna till lite även då, hehe ..

Nu får vi se vad som händer. Antingen hemma kväll, eller en person som kommer hit eller utgång i kylan? We'll see!
Gaaaaaaamal bild!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: