Victoria Solås

2012-12-06
20:10:00

6 December 2012
Min dag började verkligen INTE bra .. Började åka mot jobbet. Kom väl en 5-6 km, skulle jag tro. Får stanna pga en bil hade åkt i diket och en annan drog upp den. De körde åt mitt håll så jag får backa. Endast bakspeglarna då bakrutan var full med snö. Ser en gård. Gårdar brukar ha en infart. Jag fortsätter backa och svänger av. Missar dock infarten med EN YNKA meter! Där satt jag fast sen .. Kom en snäll bonde och drog upp mig iaf!

Åkte till jobbet. Kom bara 10 minuter försent! 9.10-18.00 jobbade jag. Inte så mkt folk idag, tyvärr. Har ägnat tiden åt att baka en hel del. Bland annat chokladbollar, äppelkaka samt budapest för första gången i mitt liv! det bästa var att jag lyckades utan större missar.
 
På vägen hem stannade jag inom bonden som hjälpte mig upp ur infartsdiket. Han fick några winerbröd som tack för hjälpen!

Kom väl hem för en timme sedan typ. Gjort toast. Ätit och tittat på ett avsnitt BBT. Nu ska jag ner i duschen. Packa lite smått och ev beställa en tågbiljett. För imorgon blir det Haaaaaalmstaaad!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: