Victoria Solås

2012-12-03
21:14:00

3 December 2012
Fick oväntat besök igår av den bästa! Satt själv och tittade på dressyren som gick i söndags på svt play. Så sticker Alex in huvudet. Överlycklig tjej! Han åkte innan idag. Dock visade det sig att han egentligen kunde ha stannat en dag till pga vädret.

Vi åkte till Falköping idag endast för att köpa glass och sladda lite granna på småvägarna. På vägen till Falköping stötte vi på 2 älgar. För de som inte vet så gillar jag VERKLIGEN inte älgar .. Så klart, stannar ju Alex och ska titta på älgarna. De kommer allt närmare oss och passerar slutligen vägen framför oss .. Mindre glad tjej!! 

Efter att Alex åkte vid 4-tiden tittade jag på några avsnitt BBT innan jag gick ut i stallet. Mockade de 4 boxarna som var kvar och fixade hö. Mammsen och jag tog in hästarna innan vi skyndade oss in från kylan! Ikväll har det visserligen BARA varit -9. Men igår var det hela -18 grader ..
Nu ska jag lägga mig till rätta och titta på Abraham Lincoln - The Vampire Hunter. Såg den på bio i somras. Ska upp relativt tidigt och sätta igång tidigt med att måla hos grannen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: