Victoria Solås

2012-12-28
17:06:00

28 December 2012
Har fixat om här på bloggen. Rätt nöjd faktiskt! Iaf med headern. Först var den för stor på bredden så fick göra om allting när jag väl var klar. Vilket inte uppskattades. Men nu får denna hålla ett bra tag!

klockan stod på 9, men kom inte upp förens vid halv 10. Även A .. Åt snabbt frukost och tryckte i mig en kopp Chai Latte innan vi drog till Arbetsförmedlingen. Skrivit in mig där nu och även haft ett mötte. Han sa att jag inte skulle ha några problem med att få jobb! Märker det ..

Gick sedan inom Swedbank då A skulle fixa något där. En kort visit på Systemet innan vi hamnade i H&Ms butik. Köpte hårfärg, hårspray och läppsyl. Var även inom Din Sko där A fick med sig ett par skor. Det bästa av allt, de är inte trasiga som alla andra av hans skor!

Har inte alls gjort mkt fram tills nu. Färgat håret så nu är jag heeeeel brunett! Ser typ svart ut, men förhoppningsvis går färgen ut mera efter några tvättar. Legat och tittat på Rena Rama Rolf. Svensk komedi serie, haha! Vet inte riktigt vad som händer ikväll. Antingen ner till Båstad, eller så kommer Martin över och chilldricker lite eller en mysig filmkväll. Något utav det blir det! Eller, så dyker det upp något annat. You never know!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: