Victoria Solås

2012-12-27
12:52:00

27 December 2012
A satte klockan på ringning vid 9. Gick han upp? Nej! Han vaknade för en halvtimme sedan typ. Själv gick jag upp vid 10, då jag inte hade någon ro i kroppen att ligga stilla mera.

Gick ner till Nordea för att sätta in lite pengar på banken. Men det var fullt med folk! Så valde att gå och sätta in pengar på Forex ist. Så de är väll inne på kontot imorgon. Såg att jag hade 10 kr på kortet.

Gick till Hemköp för att handla lite mat. Väl i kassan så funkar inte kortet, eller det medges ej. Loggar in på Nordea via telefonen och då har jag pengar så det räcker till mitt handlande. Provar igen och det vägrar. Gick för att ta ut pengar på Nordeas automat. Tekniskt fel får man upp. Samma som en äldre man framför mig. tänkte gå in på Nordea, men fortfarande fullt med folk. Går till Swedbanks automat och även där, tekniskt fel .. Kom på att jag hade ju faktiskt med mig 260 enkronor. Så bestämde mig för att betala med det. Vilket inte helt uppskattades av kassatanten, hehe! Hon var trevlig och växlade alla enkronorna och min väska blev genast mkt lättare. Kom tillbaka till lägenheten. Har städat och diskat lite till nu. Duktigt!

A:s mamma kommer om en timme eller två. Fram tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska åka till Flygstaden och gå inom Elgiganten för att köpa Chai Latte och även se om de har en hållare till alla kapslarna. det ser lite bättre ut än när alla kapslarna ligger i deras förpackning ..
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: