Victoria Solås

2012-12-26
23:14:00

26 December 2012
Åt middag och julklappsöppning hemma hos A:s mormor och morfar igår. Åkte inom Båstad en sväng innan vi drog hem. Var där några timmar innan vi drog ut på krogen. Gaaaaaaalet mycket folk ute vill jag lova! enda gången jag sett att det var SÅ mycket folk ute var när man tog studenten! Roligt som bara den hade man. Massa människor som man inte träffat på eeeevigheter. Underbart!

Påvägen hem så hittade man mr Rasmus. Drog med han hem till oss och pratade en maaassa. Även bästaste Frida kom inom innan de åkte hem. Somnade väl runt 4-5 tiden? Vaknade typ varannan timme för jag var kissenödig, men vägrade gå upp? Bra där! Vaknade slutligen till helt vid 12 och gick även upp då.

Slappade ett bra tag i soffan innan jag och A åkte till Båstad. Var där fram tills halv 9? Åkte hem. A och Andy åkte tillbaka till Båstad. Under tiden har jag diskat, städat, dammsugit och våttorkat hela lägenheten. Det som är kvar får A fixa imorgon, hehe!

Imorgon ska jag springa lite ärenden på banken. Åka till Flygstaden och köpa Chai Latte till kaffemaskinen som A fått i julklapp. Uuuunderbar maskin det dära! Har 20 olika sorters kaffe, te, choklad osv osv osv .. Inte helt fel vill jag lova! Ska handla imorgon då det inte finns någon mat. A:s mamma kommer inom imorgon med. Nu ska jag vara social, då han kom tillbaka, haha!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: