Victoria Solås

2012-12-05
21:50:00

21.51
Jaha, då sitter man än en gång framför sin älskade dator. Vet ärligt talat inte vad jag hade gjort utan den? Nåväl, stack bort till min granne vid 9 tiden imorses och målade fram till lite över 12. Nu är det bara taket, golvlisterna och dörrkarmarna kvar sen är det färdigt! Det sista tar jag på fredags förmiddag innan jobbet och Halmstad!!!

Var på mötte på gymmet idag vid halv 2, eller ah, lite innan halv. Gick bort till Caffét. Bytte om. Och jobbade fram tills lite efter 7. På den tiden jag var där(5,5 timme ) kom det 7 personer allt som allt- Jag och Emma har idag underhållit oss med att spela hänga gubbe. Något man inte gjort på år!

Efter jobbet vart det att skrapa is på bilen. När jag väl var klar insåg jag att min telefon låg kvar inne i lokalen. Knallade dit igen, tur att man har en egen nyckel! Gick bort till bilen igen. Dags att skrapa rutorna för en andra gång .. YEY! Åkte till Coop och handlade lite. Åkte sedan hem i snökaoset. Det snöar något enormt plus svinigt halt! På vissa ställen såg jag inte mer än 20-30 m framför bilen pga vädret. Inte roligt ..

Har läst lite bloggar nu och ska strax titta på något/några avsnitt BBT innan jag ska sova!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: