Victoria Solås

2012-12-21
16:39:00

21 December 2012
Ett tag sedan jag bloggade nu, heheh. Har varit mycket hit och ditt nu i det sista. Var ju i Halmstad mån-tis. Stannade inom världens bästa Nathalie och lämnade hennes julklapp! I onsdags så hämtade jag syster i skolan, så åkte vi till Borås för att julshoppa lite. Blev en del julklappar men en del till mig själv också, hehe!

Igår hände det inte så mycket. fixade allt i stallet då mamma var och julhandlade plus lite andra grejer. Idag fick jag åka och hämta syster i skolan då hon missade bussen hem .. Utöver det så har det inte alls hänt mkt.
 
Är hemma fram tills den 25 december då flyttar jag ner till Halmstad permanent. Mesta dels av grejerna är redan där nere. Nyår har det blivit lite ändrade planer. Ej lösta ännu, men hoppas på det bästa!
Hittade tex ett par asballa glas!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: