Victoria Solås

2012-12-15
20:55:00

15 December 2012
Har varit en hemsk natt! För det första kunde jag inte somna. Fått massor av sms av massor av folk. Knappt kunnat somna om efter dem. För övrigt sovit väldigt dåligt och vaknat en miljon gånger utöver allt annat. Så när klockan ringde .. var jag inte alls pigg och glad!

Hemskt väder som gjorde det mindre roligt att vara ute och köra på vägarna. Har rullat på halv bra på jobbet. Var inte alls mkt folk som det brukar vara på helgerna. Hoppas på en bättre dag imorgon.

kom hem lite innan 4-tiden. Åt en macka och tittade på lite film med syster. Gick ut och vattnade hos hästarna innan jag tog in dem. Pysslade lite med Ortencia och Legolas, så klart!

Kom in. Åt pizza och tittade på film. Orkade inte helt sitta kvar för behöver varva ner så jag kan somna lite tidigare idag. Visserligen får jag 1 timmes längre sömn. alltid något!
Hehe, när jag vattnat klart så målade jag lite granna i snön med vattnet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: