Victoria Solås

2012-12-10
21:06:00

10 December 2012
Händer inte allt för mkt här nere. Vaknade runt 11 tiden då Alex gick upp för att gå till Arbetsförmedlingen. Själv låg jag kvar i sängen och drog mig i ytterliggare 45 minuter. Spelar alltid på telefonen innan jag går upp, hehe! Har inte alls engagerat mig för att göra någonting vettigt idag.

Efter att Alex åkte till Båstad för att fixa med sin bil så fick jag lite städryck. Diskade all disk som var framme ( en hel del vill säga ..) Dammsög golvet, våttorkade det på vissa ställen också. Har tittat på Private Valentine. Helt okey film faktiskt! Har betalat en räkning samt pratat lite med mamma. Nu sitter jag här, igen. Ska läsa lite bloggar och sedan se på något avsnitt BBT hade jag tänkt. Sen får vi se vad som händer!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: