Victoria Solås

2012-08-09
22:44:31

Mmh ...
Dagarna flytter ihop! Berättar i korta drag vad som har hänt. Jag jobbar och sliter som en galning. Kör häst så det gör ont i rumpan, går massvis med km för att ta in alla hästarna, spolar/tvättar hästar så händerna blir som russin.

Igår skulle vi lasta en av 5 hästar som skulle på lopp. Conclude är lite speciell av sig och tycker att det är lite läskigt. Slutade med att han hoppade på min fot. Ganska högt upp på foten och gled sedan ner på vristen eller vad det nu heter.

Har en knöl och runt den har det nu bliviy helt lilla. Han träffade även där Campari träffade min fot för några månader sedan. Fick sitta med foten i en hink med kaaallt vatten. Kan gå osv utan att dö av smärta. Böjer jag upp stor tån så känner jag att det gör ont så att säga men inget mer än det. Ibland känns det bra att ha stålhätteskor!!!<3

Fick lite lön idag. Så efter jobbet så stack jag en sväng på Sandvika Storcenter. Norges största med 190 butiker och matplatser. Gjorde av med ca 2.000 kr.

Köpte
- Skor, 900 kr
- Gucci parfym, 650 kr
- Jacka, 399 kr
- Kavaj, 300 kr
- Impregnerings spray, 90 kr
- Skinspray till skor, 89 kr
- Shorta, 50 kr
- Bh, 50 kr
- Trosor, ? kr
- Strumpor, ? kr

Det är väl det jag köpte tror jag, bilder kommer! Nu blir det sängen för imorgon blir det en lååååååång dag, tyvärr ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: