Victoria Solås

2012-08-02
10:00:40

Duktig
 

Egobild
 
Det enda jag gör om dagarna är jobba jobba, jobba, åka buss/tåg och sova, typ? Otroligt inspirerande.

Har fått mig en passhäst att ta hand om nu, haha! En av Barbro sina. En av dem som inte är lika snäll alltid. Ett sto, J.T's Sunshine. Bokstavligen en liten bitch. Nåväl, har iaf en..

Har en som jag säger är min med. W.J Adorable Timber. En 3 års hingst ifrån Bergen. Under den 1,5 veckan som han har stått här har han utvecklats sjukt mkt! Även min lilla bebis. Väldigt snäll att köra, även att hantera. Kan dock bli väldigt otolig när du inte är inom en radius av 2 m ifrån honom .. Men men!

Nu är kl 10 på en torsdag och jag är hemma? Jo ska ju dra med mig syster in till Oslo Centralstation och släppa henne på en buss påväg hem. Gud, vad jag också vill hem!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: