Victoria Solås

2012-08-19
00:06:00

Bläää
 Var i Oslo och shoppade lite granna idag. Vinterjacka, byxa, nagellack och en scarf.
 Blev trampad förra veckan när vi skulle lasta häst. Superglad för stålhätta!
 Dagen efter ...
 W.J Adorable Timber - min passhäst, min älskling som egentligen är en liten skit ;)
 En dag jag skulle till Sandvika Storcenter.
 Umbra står i "kvicksanden". Enda pltsen man sjuuunker ner i hagen när man går. 
 Farmor kom på besök.
 Var ute och åt på Egon, tror jag det hette.
 Var super trött en morgon. Vrider huvudet och ser denna ENORMA spindel!
 Jämför korken på Bon Aquan och spindelns kropp så förstår ni storleken på denna spindel ..
 Millchip Street blir körd.
 Conclude blir körd.
W.J Adorable Timber blir körd.
En av två hagar bakom huset
Bild tagen bakom huset mot de "vanliga" hagarna.
 
W.J Adorable Timber blir stycken nålar i av en akupunktör.
I Sandvika så har någon stickat runt träden så de ska vara "varma" ..
 
HAHA, Morten och Nithan L.B. en vanlig dag på stallet! ;)
 
En liten bildbomb på de senaste veckorna i princip.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: