Victoria Solås

2012-04-24
13:29:00

Until It Beats No More - Jennifer Lopez
Mmh, dagen började med att jag vaknade självmant vid halv 7 .. Gick upp och höll Nathalie vaken. Vi började med nationella muntligt i Svenska B. Jag, Nathalie och Isabelle fick vara i en liten grupp med 3 st extra personer som var med, höhö. Gick bra, var inte alls taggad på detta!

Åt lunch. Åkte till huset och gick en sväng med Zita. Åkte vidare till Fjellare där jag hjälpte Nathalie skriva på tavlan. Åkte sedan till min mentorstid och väntar på att få prata med Annika och Åke ang rester osv. Sista lektionen är ARL. Iiiingen aning om vad vi ska göra.

Ska rida min skrutt eller så longerar jag bara. Har inte bestämt mig ännu!

Har väääärldens panik inför studenten! Exempel på saker som MÅSTE fixas
- Balklänning
- Balskor
- Studentklänning
- Skor till den klänningen
- Biljetter till balen(fredag sista betalningsdagen)
- Pengar till limousinen jag åker till balen med.
- En baldejt ...

Det mesta av detta tänkte jag försöka fixa i veckan.

Utöver detta är det:
- Småsaker inför startfälttävlan i helgen på Frigolit.
- Skriva filmkommentar på filmen Seven.
- Engelska C uppsatserna
- Mitt case i Ekologi
- 4 st foderstatsgrejimoj

Sen är det huuuundra miljoner andra saker utöver detta!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: