Victoria Solås

2012-04-26
08:31:49

Off Duty - Byz
Efter nationella var jag med NathalieFjellare. Var ambitiös och putsade 15 sadlar endast för de var dammiga ..

Åkte hem. Åt lite mat. Åkte till stallet. Fixade allting. Finputsade min häst lite. Klippte öron, man, svans osv. Longerade henne i ca en 30 minuter i stora ridhuset. Hon var väldigt pigg vill jag lova. Ville inte helt arbete. Red ner och var lite käftig och ville inte helt jobba. När jag red tillbaka var hon mjuk och fin!

Var hemma i någon/några timmar innan jag åkte in till Flygstaden och köpte vax till Niclas. Haha, vi fick tillåtelse att vaxa honom så då gjorde vi det. Fick lite vaxning på benet med. Man tror att det ska göra mer ont än vad det egentligen gör.

Gick inte och la oss förrens runt 12 tiden. Somnade väl kanske inte förrens vid 1. Var uppe vid 6 tiden. Var på Prästgården vid halv 7 för att ta ut hästar. Så klart en miljon täcken som ska av och på .. Åkte hem. Åt lite mat. Åkte till min lektion, ARL. Handlar om brandgrejer för tillfället. Yey!

I helgen blir det ingen tävling, men ska ev jobba lör-tis. Garanterat mån-tis. Men hoppas på mer! Isf tjänar jag ca 3000 kr på 4 dagar. Härligt!

Nu ska jag vara duktig och delta i min lektion.
Over And Out!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: