Victoria Solås

2012-04-03
14:49:40

Love Stoned - Akcent
Jaa, nu sitter man på sista lektionen för dagen. Har biologi. Själv sitter jag och Nathalie o smaskar på en godispåse! Super gott och upppiggande få man inte ska somna på denna lektionen också.

Orkar inte rida min häst sen så ska ut och gå en sväng med henne, Nathalie och Magic. Passar på att longera henne lite efter det, så hon får röra på sig.

Ikväll blir det plugga, som vanligt. Ska ev flytta till Harplinge med Nathalie och Niclas. Får ett enkelrum som jag kommer bo i. Nu ska allting bara spikas, så blir allting toppen!

Förövrigt så har vårat föl hemma dött .. Mamman, Rosita, vägrade ge henne di, trots att hon varit snäll mot sitt förra föl, min 2 åring. De hade matat den varje timme plus lagt "täcke" på den för att den skulle klara sig. Tyvärr gjorde den inte det.

R.I.P hingstföl med stjärn, utan namn.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: