Victoria Solås

2012-04-05
08:23:40

From The Music - The Potbelleez
Igår vart det rätt stressat! Började dagen med ridning. Fick ha min pålle på bomb/hoppövning. Testade att ha allround sadel plus det tredelade betet. Allting gick bara skit! Hon var allmännt dum. Ville inte gå fram och med knät kan jag inte helt klämma på henne som vanligt. Sen ville hon inte samla sig eller någonting. Blääääää!

Iaf gick inte på engelskan pga huvudvärk. Var med på biologi lektionen. Gjorde prov och fick alla rätt! Tror aldrig det har hänt. Det bästa var att jag inte ens hade pluggat, utan fått göra quizar på frågorna.

Fixade allting i stallet. Skrittade ut barbacka i bara grimma och grimskaft med Nathalie och Magic. Avslutade med att hoppa barbacka samma sak som vi gjorde på lektionen. Fick första hindret på film innan Magic bestämde sig för att rulla sig i sanden. Den bruna hästen blev vit av damm!

Gick tillbaka till stallet och det blev en omgång med tvättning. Så nu är min häst också ren! Dock frös hon så mycket så halvlongerade henne på stallplanen.

På kvällen så flyttade vi in till Harplinge. Började vid 7 ca och var väl klar runt 11. Packade upp lite granna innan vi alla gick till sängs Rummet är rättså litet, men jag överlever. Sängen är sjuuukt skön!

Nu på morgonen har jag och Nathalie morgonfodrat. Åkte tillbaka. Åt frukost samt så packade jag upp lite mera plus vikte mina kläder. Om någon timme så bär det av mot Ängelholm igen med Nathalie och Magic. Får se hur det går där nere. Så tekniskt sett så börjar mitt påsklov efter denna lektionen. Och vi ska bara göra ett prov sen så är vi klara. Wiiie!

Dock börjar jag jobba på måndag på Fjellare ..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: