Victoria Solås

2012-04-23
06:54:34

Broken Wings - Alter Bridge

Rätt gammalbild.

Shit, att jag fortfarande har läsare. Otroligt! Slänger in ett inlägg innan jag drar mig ner mot Fjellare för sista dagen på stallchefsveckan! I em blir det terränghoppning. WIIIIIE!

I helgen blir det även att starta på startfälttävland. Funderar på Frigolit, men bestämmer mig efter dagens ev terränghoppning på honom.

Ortencia mår bra. Går och skrottar i hagen då jag är heeeelt död efter all stalltjänst. Hon ska snart få en hagkompis!

Jag mår också bra. Väldigt trött för tiden. Ändå går jag lägger mig allt ifrån halv 9 - 12 ... Nåvöl, snart kan jag få soooooova igen. Jag är rödhårig igen för er som vill veta!

Nu måste jag skynda mig. Pusshej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: