Victoria Solås

2011-09-11
22:52:53

Wishmaster - Nightwish
Ja, kvälls bloggar ifrån telefonen. Hänt en del idag. Trodde min telefon skulle dö under natten så brydde mig inte om att stänga av alarmet. Men kl 9 ringde klockan ändå .. klev upp 10 min senare för jag inte kunde somna om ... Åt frukost vid 10. Tog in hästarna. Väntade ca 30 min innan vi gick ut och satte på Ortencia sin framsko och Orchid alla 4. Tar bara åt mig äran för en sko ... (y) nästa helg blir det en till som ska skos. Satte in hästarna igen. Slängde in lite hö, samt sopade tillgången ren för söm. Åt lunch vid 1. Spelade lite kort. Drog med mig Lina ut och red backträning i Kärråkras backar. Jag på ortencia och Lina på Orchid. Gick super fint! Gett Lina tillstånd att komma och rida vem häst hon vill. Förutom Ortencia och Ora'miss vet jag inte. Kom tillbaka. Sadlade av. Svampade av och hade på lotion på rygg och ben. La på schabrack och träns sen red vi typ barbacka bort där de egentligen står. Mötte lastbil och Ortencia var som om hon sett en miljon såna .. Satte ihop 4 nya träns till Orchid och Ortencia. Putsade 7 träns och 2 sadlar när jag kom tillbaka. Sopade stallgången och började mocka. Körde hem Lina. Åt middag vid 9. Plockat med lite grejer som ska med till skolan imorgon. Nu ska jag sova så jag orkar köra till Borås iaf .. Ursäkta att det är så punkt:igt. Lite jobbigare att skriva från en telefon .. Nighty Nighty!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: