Victoria Solås

2011-09-14
21:41:35

What The Hell - Avril Lavigne

Haha, älskar bilden!


Hade bara 2 lektioner efter att vi fick våra Macbooks. Till lunch var det soppa. Och till efterrätt var det äppelpaj med vaniljsås. Super gott. Särskillt då vi lyckades få Johannas, Karlanders och Josefs pajbit med. Gooott! Efter sista lektionen satte man sig och gjorde ingenting.

Vid kvart i 4 så gick jag ner till Fjella. Fick en tröja, satte på mig hjälm och gick ut i ringen för att hjälpa till som hinder funktionär. Hade ca 8-9 hästar att lösshoppa. Höja och sänka hinder, kratta och vara piskförare. Hjälpte till att plocka tillbaka allting. Fick fika, bullar och godis som tack. Gick med Josefine till hennes stall innan jag gick. Suttit och spelat spel på datan.

Funderar på att duscha idag eller om man skulle göra det imorgon. Men så kommer ju frågan när imorgon isf?
- Ikväll då man har låååång tid på sig?
- Imorgon innan skolan då man är trött?
- Imorgon på första rasten då man har 20-25 min?
- Imorgon på lunchen?

Jaa, stora problem man har .. ! Nu ska jag spela lite till. Förflytta mig från köket, som man suttit i den senaste timmen eller 2, till rummet. Antagligen duscha och slutligen sova. Imorgon åker jag hem!












Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: