Victoria Solås

2011-09-23
00:13:17

What I Want - Bob Sinclaire

Bild från igår. Från v: Cristina, Fanny, Johanna, Tina, jag, Madde, Moa och Linnea.


Orkar inte dra allting från gårdagen nu. Är jätte trött. Sov 3 timmar inatt. La mig 5. Upp 8. Min lunch/frukost bestodd av några tuggor. Smakade inte alls gott. Sov 20 min på lunchen. Åt en ost fralla på fikt sen dess har jag inte ätit något nera idag. Inte hungrig plus orkar inte göra mat .. Efter skolan höll man sig vaken 1 timme. Sov från 5 till halv 8. Fick sällskap till en film. Nu ligger jag här och klockan är 12 ... Borde sov. Är trött egentligen. Men som sagt svårt att somna nu för tiden. Flera bilder kommer inom loppet av några dagar. Inte de bästa av kvalitét som sagt. Bilden ovan tagen från Tina.

Kort sagt om gårdagen: Det var kul, men efterfesten spårade ur om något!


Nighty Nighty!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: