Victoria Solås

2011-09-10
20:14:50

Wanted Dead Or Alive - Bon Jovi

Legolas Zäta och hans mamma var med på utställning på Uddetorp idag.

Var så klart med och tittade. Blev till att hålla häst osv. Gick bra för dem. Träffade Tove och hennes shettis som hon nu har.

Kom hem red på Orchid. Gick suuuuuper! Tog öppnorna och slutorna hur fint som helst. Jätte nöjd verkligen! Ska verkligen satsa på henne! Banta bort magen först innan vi vissar oss på tävlingar ... Lina fortsatte rida ORchid medans jag hämtade Ortencia. Gick bra det med. Slutade med att vi red ut en liten sväng. Bortsade och red barbacka ut i hagen med.

Körde Lina hem så hon kunde hämta sin medicin. Tillbaka hem och sen en sväng upp till Halebo. Kom hem och lekte med röjsågen. Ska akta mig för sånt. Samt att den KAN skjuta stenar ... Blev träffad av en stor en rakt på small benet. Skulle tro att det blir ett blåmärke inom kort. Han bli klär där jag hade för planer innan den dog av för lite bensin.

Nu ska jag in och äta pizza samt dricka lite gottgott!








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: