Victoria Solås

2011-09-14
09:52:00

Turning Tables - Adele


Wiie, idag har vi fått datorerna! En Macbook som vi sen kan köpa ut om v i vill det. Så våran första lektion har istället för att vara engelska varit instruktioner om hur man använder Macbook .. Har 3 lektioner som är typ det samma. Ska sätta ihop en/ett händelsesnöre med viktiga händelser ända sen livet på jorden började osv. Blir nog bra. Imorgon åker jag hem! Längtar redan super mkt!

Inatt för första gången jag sov bra här på skolan. Bra, ändå har jag sovit här de senaste 4-5 veckorna .. (Y) Jaja, tittade ett avsnitt av Spartacus innan jag somnade med. I eftermiddag efter skolan är jag hinderfunktionär. Blir nog bra det med. Sen kanske gymmet med. Nice nice!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: