Victoria Solås

2011-09-07
00:07:37

Take Me Higher - Danny
Jaa, ligger i sängen och filosofierar vilt. Kan inte sova fast jag borde. Ingenting är som jag vill att det ska vara. Färgade nyligen håret. Inte nöjd det minsta. Kan inte hitta något fint med det alls trots att alla säger det. Jag är inte nöjd med mitt ansikte. Jag är inte nöjd med min kropp. Jag vill gå ner 5-10 kg. Jag är inte nöjd med hur jag presterar i skolan. jag blir avundsjuk på alla andra för det verkar son om de har allt. Jag trodde jag var bra på någonting men nu veta inte längre.Jag vet att jag kan så sjukt mkt mera än vad jag visar. Jag vet inte hur min framtid ser ut. Jag har ångest över hur och när jag kommer dö. Jag har bara lust att gå och gömma mig vissa dagar. Jag har ångest översatt jag aldrig är hemma. Det känna som om jag aldrig kommer någon vart i livet. Hur mkt jag än försöker. Det är alltid motgångar vart jag än vrider mig. Jag har svårt att erkänna att jag har fel, även om jag inser det själv. Jag försöker låtsas att jag är ambitiös, fast jag inte är det. När jag berättar saker så försöker Jag få det en aning överdrivet, bara för att det gör det hela mer intressant. Fast det kände inte att stämmer och så blir allting pannkaka. Inte mitt bästa humör idag ... känner mig så vilse helt enkelt. Som ett skepp utan kompass på väg ut i havet. Ungefär rakt mot en orkan. Ska försöka sova lite innan gruppfälttävlan imorgon. Blir ett stort leende på läpparna, fast man inte känner så inombords ...

Kommentarer:
#1: Anonym

ALLTID glad i dag, uansett......!!

Klem papps

2011-09-08 @ 09:45:28
#2: emma

men hjärtat :( Tänk på att muskler väger mer än fett, och fett har du ingenting av. Inte snyggt någonstans att se ut som ett benrangel, sen är du typ världens finaste och det vet du redan att jag tycker! Nog för att vi tjaffsat och knappt träffas på sista tiden så finns jag här, alltid! Jag älskar dig massor oavsett vad!

2011-09-09 @ 20:29:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: