Victoria Solås

2011-09-12
20:09:27

Set Fire To The Rain - Adele

Sjukt bra låt som Fanny inspirerar mig till att lyssna på!

Började dagen med att gå upp kvart i 6 .. Lite små drygt. Åkte hemmifrån vid 6.15 eller något i den stilen. Fick köra ända till Borås. Sen så byte jag och pappa så han fick köra och jag sova. Kom till skolan vid 11 tiden. Satte på ett avsnitt av DH. Sen kom Fanny och Cristina, så vi gick och åt lunch.

Frigolit på bilden. Hittade den på Google.Galopp o terrängbanan i backgrunden.

Efter lunchen så hade vi ridning. Fick Frigolit. Tar in hästen på ca 180. Fixar hästen inför ridpasset sen får man reda på att man ska rida barbacka! Inte mitt lyckligaste moment direkt .. Även med pall var det svårt att komma upp. Men upp kom jag! Hade ett stigläder/halsrem som tur är. Är riktigt nöjd med hur det gick även om jag red barbacka. Bara vi anpassade farten till en behaglig takt och sen inte körde upp huvudet så gjorde han mkt fina slutor och öppnor! I slutet så kunde jag göra allting utan att hålla i remmen. Haha, oavsett är jag super nöjd och tror detta är min nya favorit häst!


Efter ridningen var det stalltjänst och sen slutade vi en halvtimme innan vi egentligen skulle sluta. Kom hem. Duschade. Gick till matsalen och köpte 2 paket möjlk och en Pan-pizza. Gjorde våffelsmet alá eget recept och halvt ett annat. Blev super goda våfflor! Började titta på filmen XIII The Conspiracy. Kom till halva ca innan Fanny drog med mig till infoteket. Alltså hit.

Blir mera film ikväll innan det blir sängen. Imorgon så är det inte bara en vanlig skol dag utan det är kvalité som jag ska vara funktionär på. Även på onsdagen. På onsdag så får vi även våra Mac datorer!















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: