Victoria Solås

2011-09-09
22:41:01

Elektropop - Oleg

Vill vara glad hela tiden. Men varför är det då så svårt?

Gruppfälttävlan i onsdags i ösregn. Slutade på en 14 plats. Vi van John Deer kepsar .. (Y)

Torsdag: Ridning. Fick Aktör183 cm. Riktigt stooora gångarter. Efter ett tag vande man sig men ändå .. Är super nöjd med nästan hela passet. Öppnorna gick väl inte så värst bra. Var super trött i armarna. Då huvudet kändes som en stor sten som man höll upp endast med händerna ..

Idag åkte man hem efter 2 lektioner. Cristina var snäll och körde mig in till stationen så jag slapp vänta på bussen som avgick 3 timmar senare. Jaja, kom hem. Åkte till Legolas och hälsade på honom. Fick köra hem sen. Mohaha!

Sötaste Ortencia.

Tog in Ortencia och Orchid. Red endast i skritt på banan då den inte helt hade torkat upp .. Red lite serpentiner och försök till skänkel vikningar men fungerade inte så bra. Var inte jätte motiverad heller ska jag väl säga.

Nästa häst på tur var Orchid. Helt galen var hon. när jag skulle sätta mig upp så bakade hon. Så jag är smart och tänker jag kastar mig upp. Bara det att hon stegrar samtidigt. Haha, kom upp och hade en livlig ritt på banan. Var allämnt okonsentrerad. Var inte sugen på att rida något seriös i början.

Men efter ett tag så började jag rida lite öppnor och hon tog dem helt super! Ska lägga ner att rida Omira, för hon går ändå inte bra i någonting, och fokusera på att rida upp Orchid. Känner att hon har mera att ge än vad Omira har. Plus så är hon yngre.Dock så har hon den festaste magen ...

Jaja, nu medans jag har tittat på film, District 13: Ultimatum, (kass, men bättre än 1:an) så har jag bloggat i pauserna. Efter denna får jag se om jag sitter uppe eller inte. Super trött. Och ska vara barnvakt från 12-18 .. (Y)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: