Victoria Solås

2011-09-05
12:33:24

Do It Like A Dude - Jessie J

Födelsedags barnet Frida! Efter att vi hade klätt ut henne med hängslen, tiara och blinkande skylt! ;)


Ja, inte varit så duktig på att blogga den senaste veckan. Har varit lektioner, lite plugg och annat roligt. I fredags hade vi inga lektioner. Men sprang på tid för Andres. 2 km på 15,25 min. Inte så dåligt som jag trodde men ändå! Nöjd så klart. Bara träna vidare.

På lördagen gick jag upp 8 och hjälpte Fanny och Cristina på deras stalltjänst för de var själva. Fixade mig osv lite innan jag blev hämtade av Pw och Kakan. Åkte in till Halmstad. Hämtade Michan. Åkte till Frida. Var med på släktkalas eller vad man nu ska kalla det. Åkte moppe till Fridas stall. Tog in Pimpim. Åkte hem till Fridas mamma. Förfestade. Krogen. Taxi tillbaka.

Gick upp vid 10 tiden på söndagen. Sov väl allt som allt 5-6 timmar. Åt en fralla till frukost. Åkte till Fridas stall. Drog av Pimpim hennes bakskor. Första gången med 2 st kappor på. Jobbigare än vad man tror! Medans hon red så halvt sov jag mot en tunna mitt på ridbanan .. (Y) Fick skjuts tillbaka till skolan. Åt pizzza. Gick och la mig kvart över 9.

Stensov till kl 8 imorses. Gick upp. Cyklade till Fjella för att hjälpa Fanny och Cristina på deras stalltjänst. Har nyss ätit frukost. Nu ska vi ha engelska o svenska sen slutar vi. Ska tvätta kläder i e.m tänkte jag sen sova tidigt idag med!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: