Victoria Solås

2011-10-23
22:55:21

When We Stand Together - Nickelback

Uuuuuunderbar låååt!


Precious, Remix, Paris och Ortencia.

Paris och Ortencia.


Ser inte vem som är vem just för tillfället med täckerna på, haha!

2 kärror fyllda med avlopps vatten! Kan säga att jag har duschat idag iaf ...

Trodde det var bananskal först .. Men icke!

Vissade isg vara en orm som krypit upp för att gå i ide eller något sånt.

Jag gissar på att den har fastnat och sedan dött där uppe. För det kom ut massa "delar" ur avloppets ände ..

La upp en bit av den på en steni närheten. Denna biten är väl 10 cm. Inte stort, men sjukt äckligt!

Nadja och Ida. Stolt medarbetare. Pinnar+balsnören fick utgöra hjälpmedel. Fundergade dock inte .. (Nadja ville absolut se! Plus hjälte till. Tack för hjälpen!)

Dåligt med uppdateringar nu för tiden. Hinner typ inte + ingen inspiration? Antingen är jag duktig och bakar samt diskar/städar. Eller så är vi tjejer i Karlshamn, äter, ser på film eller hittar på andra galenskaper? Haha, nej då det blir bara inte så mycket tid kvar.

Min häst fick vila idag. Hon har gått nu de senaste 3 dagarna så hon får en vilo dag. När jag släpper ut henne i hagen på morgonarna är jag så lat att jag rider barbacka ut i hagen. Vet att man inte ska, men på ett sätt är det bra. Innan var hon helt omusklad över ryggen och nu så börjar det komma mer och mera muskler. Så på ett sätt är det positivt. Då blir man lycklig för att man får respons för allt slit om man säger det så?

Haha, imorgon ska Per och Helen ut och äta middag med Kyra Kyrklund och någon mera. Så då har vi tjejer huset för oss själva. Har bestämt oss för lasagne, kladdkaka som efterrätt och film maraton!

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: