Victoria Solås

2011-10-14
22:47:21

When The Days Comes - Tribes

Var frost på Anettes bil så kaaaaallt!

Har mer och mera börjat gilla svart vita bilder. Ortencias hage till vänster.

Hapsako och Wendis i bakgrunden tror jag.

Inne i tjejernas lösdrift. Kan stolt säga att jag har plasserat deras hösilage där det är! Medans jag fyllde vatten var det väldigt skönt att försöka ta sig en lite tupplur i hösilaget. Synd bara att hästarna vägrade låta en vara ifred ..

Sötaste Lanja innan vi red ut. Suuuuupergöad häst ..?

Nadja på Prinsessan. Anette på Himokoras. Jag på Lanja.

Pojkarnas hage.

Nadja och Småtten.

Småtten redo för start!

Hehe, Nadja har magrute svett! ;)

Jag och Kiro. Nadja på Wilma.

Ett rekommenderat te ifrån Nadja. Tyckte inte helt om det själv. Smackar typ mintaktig äppelpaj?


Denna dagen har det blivit mycket gjort! Vaknade halv 8 men skulle inte upp förens 8. YEY! Frukost. Flyttade och släppte ut hästar. Börajde mocka. Blev 8 st tror jag. Ida fick 9. Hösilera, vattnade, sopade, halmade, körde ut dåligt hö, krattade, fyllde på vatten ute, la in e.m höet till de som står ute, gjorde en del kvällspåsar. Ja, även om vi bara var 2 st så han vi med allting innan lunchen!

Orkade inte sitta inne en timme på lunchen. Så gick ut efter en 30 min av våran 60 min långa lunch. Jag körde traktor med Nadja som sällskap. Körde in en höball och halmbal. Delade dessutom på en halmbal på Precious & Remix och tjejerna.(De står på olika ställen). Efter traktor körningen hängde jag med ut en sväng och red. Red på sötaste Lanja! AnetteHimokoras(stavning) och NadjaPrinsessan. Gick jätte fint.

Tittade vi på när Nadja jobbade Småtten. Hehe, kommer väl ut en film eller 2 på dem! Kan inte säga annat en att man skrattar ihjäl sig!! Kan väl säga att hon hade fullt upp .. Efter det red jag ut på Kiro med NadjaWilma. Super mysigt! Sen var det eftermiddagsfodringen kvar. Hämtade in hästar osv osv osv ..

Till kvällsmat gjorde mästerkocken Nadja hamburgartallrikar och till efterrätt torr äppelpaj. Gick inte att dränka den i vaniljsås ens .. :( Kvällsfodrade och tittade på 2 filmer idag igen. Letters To Juliette och Love Wrecked. Både är uuuunderbara filmer! Denna kväll slutade det med att vi gick till våra rum vid halv 10 istället för vid halv 1 som igår .. Så nu ska jag sova!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: