Victoria Solås

2011-10-31
22:58:52

Try With Me - Nicole Scherzinger

Jag och Kiro på tur


Älskar att min telefon blandar vissa partier i skarpt och suddigt?!


Kvällsmåltiden blev väldigt nyttig!

Dagens komentar av Per Niklas: "Du kommer bli den bästa mamman som finns! Med tanke på att du gör sådan här kvällsmåltider!"
Dagens motion: Springa efter en DÖV hund.
Dagens svåraste uppgift: Vända en traktor i en stenlada endast för att hämta ner en halmball.

Har hunnit med mycket och ingenting denna dagen. Mockat 10 boxar, as usual typ. Ridit Kiro och min lilla prinsessa. Som för övrigt är helt slut efter ett mega pass. Var rätt envis om att hon skulle hålla balansen i galoppen, så hon blev rätt trött stackarn .. Så hon ska få vila en 2-3 dagar nu och samla styrka. Annars var hon suuuperfin! Fixat hästar till Per, eftersom Helen är och hälsar på sina föräldrar i Stockholm idag och imorgon.

Haft filmkväll med Nadja, utan Anette som var trött. Otroligt synd för henne för hon missade en underbar kvällsmåltid! Tittade igenom frysen. Bestämde oss egentligen för spagetti o köttfärsås. Men så insåg jag att det hade varit gott med kladdkakan som låg i frysen. Självklart flög de andra på idén! Slutade med kanelbullar, kladdkaka, glass, banan och chokladsås. Underbart gott samtidigt som vi tittade på Bilar 2. Hade kvällsfodring tillsammans med Per Niklas. Gick faktiskt bra, haha! Nu är klockan mycket .. Jag borde sova. Får lite sovmorgon imorgon så det är ju iaf något att de fram emot. Får se om jag vaknar 4 som jag gjorde idag .. (Y) Nighy nighty!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: