Victoria Solås

2011-10-26
23:33:00

Muny - Nicki Minaj
Saker man gärna vill ha ..

Lumberjacka Caprice CRW
429 :-

- För min Plönninge jacka är borta ..


Schabrack Gold Medal Supreme
174 :-

- Har börjat få mera bruna grejer.


Fleecejacka Equestrian Sports CRW
299:-


Piké Kortärmad Otero HV Polo
299:-


Piké Kortärmad Cesar HV Polo
289 :-


Ridstrumpor Stövlar CRW®
99:-

- För mina strumpor alltid går sönder ..


Tävlingstopp Gonzalez HV Polo
499 :-

- Om jag ska börja tävla


Competition Tävlingskavaj Softshell
599 :-



Bandage Elastic/Fleece Showmaster®
169 :-


Silikonband
15 :-

- Måste ju knoppa mannen på tävlingar


Fårskinnspad Genuine Sherpa®
749 :-
- Sadeln ligger lite för långt ner på manken på henne.


Ländtäcke Horsepower®
299 :-

Jaa, totalt blev det väll: Ca 3900 kr ... Blääää! Bara att köpa bil först och sedan se vad som finns över typ ..? I julklapp lär man väl inte direkt få detta. Ska önska mig annat, tyvärr ..

Julklappslista:

- Medlemskap i Gäseneklubben så jag kan använda ridhuset osv
- Licens för nästa år med tanke på jag ska tävla
- Henkrik Tapper eller Rebecka Tell hoppträningar
- Per och Helen Waaler träningar inom dressyren

Så lång är den just nu. Rätt så praktiska saker istället för saker som man kan ta på? Och, seriöst, det är 58 dagar kvar till jul. Nu ska jag sova för imorgon är det jobbdag ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: