Victoria Solås

2011-10-15
19:16:28

She Will - Lil Wayne


Tjejernas lösdrift.



Snyggingen!


Venice.

Bevis på att jag vattnade!

Lukrita.

Hapsako.


Precouis

Anette och Blaze.

Baksidan av stallet. Flesta hagarna i tillslutnig till stallets boxar.

Nadja och Bomben.


Nadja tycker att Nadja är bra.

Nadja tycker att Bomben är bra.



Nadja och Lanja innan uteritten.



Dagens ridkläder. Jeans och ridstövlar är inte bekvämt vill jag lova!


Upp 07.20 och gjorde morgonfodringen med de andra. Frukost. Sedan var det det vanliga. Anette och Nadja gjorde mockningen medans jag diskade vattenhinkar. Hade lite krig med brunnen också. Den bestämde sig för att den ville inte dricka mera vatten ..

Var klar med allting innan 10, vilket är otroligt bra! Medans Najda och Anette red var sin häst så småfixade jag i stallet. Gjorde höpåsar till Remix och Precious, fyllde vatten, la in några eftermiddags mat osv. Lunch efter det.
Ut i stallet igen. Red ut på Sweety med AnetteLuvras och Nadja Lanja. Efter det eftermiddags mockade jag plus krattade ute medans de andra red. Behövdes kan jag säga! Eftermiddags fodrade, tog in hästar, gav sockerpiller till de som skulle ha.

Efter det duschade jag plus hjälpte till pyyyyyttepyyytte lite med att göra taco. Nu sitter vi och tittar på Burlesque. Efter det blir det kvällsfodring. Och slutligen sova!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: