Victoria Solås

2011-10-10
22:09:09

Answer Back - Cher Lloyd

Nadja och Marula gör sig klar för ett ridpass.

Marula efter ridpasset.

Försökte ta kort på när det regnade. Men som ni ser gick det extremt dåligt med det!

Mmh, en av de bästa pizzorna jag någonsin har ätit!

Idag fick vi ny praktikant. Och kan då inte sluta kritisera henne. Vet att man inte ska göra det. MEN! Hon har så sjuuukt dålig inställning, dålig attityd, kan INTE mocka för 5 öre! Aaaaaaaaah! Hon kommer till mig, som också är praktikant, och frågar vad hon ska göra sen. Istället för att fråga dem som jobbar här .. Good going! (Y)

Ja, min häst gick inte heller så bra idag. När jag fattade galopp i hörnet vid skottkäran. Gjorde hon något knepigt så hon drog iaf i skottkäran och blev livrädd för att fatta galopp. Det vill säga att jag ägnade halva ridpasset åt att fatta en lugn galopp och stadig galopp. Så mycket stärkande galoppträning idag. Även tränat massa skänkelvikningar. Börjat lite smått i traven nu och går suuuuper!

Resten av dagen har väl varit som alla andra. Det har regnat en massa och vi klarade till och med att få sitta ner en stund idag. Imorgon blir det att rida en häst åt dem tror jag. Blir att mocka med. Eftersom praktikantjäkeln inte kan det .......... Blääää!

Usch, nej nu ska jag sova i ett stort läskigt hus helt själv. Tack vare Nadja är jag lite lättskrämd för tillfället. Det är fullmåne inatt. Det bor kaniner/harar utanför mitt fönster. Ett blad som ligger mot fönstret ser ut som en person. SUPER LÄSKIGT!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: