Victoria Solås

2011-10-25
23:23:03

Suave (Kiss Me) - Nayer

Bra låååt! Dålig kvalité, men den blev lagt ut för ca 3 timmar sedan så, haha!

Vegetarisk lasagne till middag. Åt faktiskt upp allting! Eller ja, allt utom änden på en suqini eller hur man nu stavar det. Smakade till och med på en bit. Haha, och inte lika illa som jag hade förberett mig att det skulle vara. Min äppelpaj var supergod. Enligt mig så tyckte jag att botten var lite torr, men gissar på att jag skulle haft i mera smör .. Finns ingen våg i huset så, ja!

Hade förberett mig på att jag skulle jobba imorgon. Men det ska jag inte så nu är jag jätte glad för det. Haha, skönt med en sovmorgon till! Nästa vecka åker jag hem!!! :( Stooooooort sad face på det! Gissar på fredag eller lördagen. Dock inte pratat med mina kära föräldrar ännu. Får väl göra det så att allting passar ihop! Vill inte åka hem faktiskt. Trivs så sjuuukt bra!

Nu ska jag stänga av datan och sova! Nighty nighty!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: