Victoria Solås

2011-10-27
22:30:46

Not In Love - Natalia Kills


Lite seg med bloggandet idag. Inte riktigt hunna sitta vid datan i mera än ca 10 minuter idag? Stallet som vanligt. Mockat 10 boxar, då jag var snäll och tänkte på Ida som hade bärt 50 säckar Primero dagen innan. Förmiddagen gick lite segt men eftermiddagen gick supersnabbt? Kört lite traktor idag. Tjejerna ville ha en ball till att äta på. Var grym på att byta gafflar och grejs fram på traktorn. Lyckades på första försöket! Duktigt duktigt!

HAHA! Tandläkarna ringde innan idag och sa att jag hade en tid idag? Visst ejag inte ens om, så bra där. Fått ny tid. fredagen den 18 november kl 13.00. Måst everkligen försöka komma ihåg det! Måste ju åka hem från skolan på torsdagen osv med. Inte bara bara att gå på skola en bit undan ..

Släppte min lilla älskling i stora ridhuset så hon kunde få springa av sig lite. Lovade att jag skulle kratta över alla groppar hon eventuellt skulle göra. Men snäll häst som inte brallar? Utan bara travade runt. Några få galoppsprång innan hon bröt av och flött vidare i traven! Filmade så det kommer upp så fort jag fixat lite med den.

Som sagt hann sitta vid datan 10 min innan jag fick sms av Nadja om jag hade lust att följa med til Karlshamn. Självklart villa jag det!. Myyyyys, stavas det! Var väl där någon timme och en halv? Åkte hem. Snackade lite innan det blev supergod mat. Tittat på Kung Fu Panda 2 nyss. Hamnade sedan här backom ...

Får se om jag orkar fixa klart videon på Ortencia eller inte, innan jag lägger mig för att sova. Har haft muskel/ typ av träningsvärk i foten/knät hela dagen. Gör ont stundviss och vägrar ge upp! Gaaah, vill ha magnesium!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: