Victoria Solås

2011-10-01
23:22:11

Long Way Down - Keyshia Cole

Länge sedan man ordnade en fotning tycker jag ...

Som ni ser är det ändringar här på bloggen. Fixat så att bidlerna kan vara i större format osv. Hope you enjoy it!

Blev väckt vid 9 tiden. Åt frukost. Gick ut i stallet. Gav Zahyr frukost. Bytte täcke på Ortencia. Släppte ut alla hästarna. Stona fick gå hemma hos Henke och beta av där hans kalvar hade gått. Mockade boxarna. Fyllde vatten. Fixade en balje och fyllde vatten i den till Zahyr. Putsade och fixade en massa inför morgondagens avfärd. Är super exhalterad eller hur man nu säger!

Satte mig ut och putsade mina stövlar grundligt med tandborste och skokräm .. Efter ett tag kom mamma. Åkte sedan bort till Rosendal för att smörja pojkarnas mugg. Tog lite kort med. Åkte till Henke och hämtade pappa för att sedan göra mat.

Efter maten körde jag mamma till Borgstena där vi hämtade släppet. Först fick mor köra en bit. Sen fick jag för FÖRSTA gången köra med släpp. Var rätt nervös och det märktes att man var ovan. Körde inte av i diket utan lever fortfarande.

Vid fyra tiden hämtade jag hem/in hästarna. Tvättade Ortencias huvud, man och svans plus lite extra fläckar som uppsåt under dagens utevistelse. När jag var klar gick vi bort till grannarna där hon fick beta på gräsmattan samt kom mamma och de andra ut för en pratstund. Gick hem och fortsatte packa och putsa det sista.

Gick in. Åt tacos. Tittade på Unstoppable. Bra film faktiskt! Duschade. Sen hamnade jag här ... Egentligen behöver jag göra klart min dödsstraffs uppgift. Skrivit 420 ord, men behöver haminst 700 .. Inte kul! Nu ska jag folusera på att sova. Vilket jag garanterat kommer misslyckas med ..










Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: