Victoria Solås

2011-10-21
19:57:05

Jane Doe - Rebecca och Fiona

En sån gör jag nu! Kardemummakaka för er som undrar.


Denna dagen har INTE varit bra.

Saker som har hänt mig idag:

- Klämde mot väggen av häst
- Tappat en planka på foten.
- Ramlade ner ifrån traktorn
- Klämde fingret i boxdörren
- Snubblade och höll på att ramla ner ifrån container gödselstaken
- Remix bröt sig ur sin hage 2 ggr på mindre än 2 minuter ...


Som tur är har jag en underbar häst som lyser upp min dag! Red för Helen idag igen. Enligt mig så var hon väldigt seg. Men Helen tyckte att hon var fin. Hon fick rida på henne lite idag och tyckte att hon hade lossnat fint! Och att jag hade gjort ett bra jobb. Så jag är super nöjd! Idag red vi inte bara på volt utan även på rakt spår, vilket blev knepigt för Ortencia för hon visste inte helt hur hon skulle göra?. (Låter fel när man säger det så, men men!) Haha som om hon aldrig gått på rakt spår typ! Men det har hon. När hon kom ner hit så var det rätt hemskt att försöka gå rakt tyckte hon.

Jaja, blev klar i stallet lite över 6 då vi fick testa energin på hästarna med de 2 olika hö-sorterna vi har i stallet. Tog sin lilla tid, men kul att se skillnad!

Kom in. Har diskat, städat, bakat, ätit godis, druckit honungste. Så nu väntar jag på mat. Och jag är inte ens hungrig trots jag åt vid 1 tiden.





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: