Victoria Solås

2011-10-14
00:33:13

Glad You Came - The Wanted


Inte så bra med bloggandet idag!

Mitt frukost te. Hallon/jordgubb med honung i. INTE gott ...

Gugge/Gustav den döva hunden. Inte kul alls vill jag lova!

Nrmast: Nadja och Wilma. Längst back: Anette och Brandy

Anette och söte Brandy!

Piiiiiiiizzaaaa!


Lite bidler från dagen. Drar kort allting som har hänt i min vardag. Vaknade första gången 06.43. Somnade om. Hade ställt alarmet på 09.30. Så vaknade efter det. Åt frukost. Den bestod utav ett knäckebröd och te .. Det var allt som fanns kvar i huset ..
Tittade på 2 filmer. Thor och efter det Memories of a Geisha. Sjukt bra filmer båda två! Gick ut vid 3 tiden. För att köra traktor. Blev inte så för vi tar det imorgon istället. Yeey ... ! Red iaf min underbara häst. Orkar inte skriva så ingående om hur hon var. Lite smått okoncentrerad för det blåste och de andra hästarna i hagarna hade jättekul med att raca omkring ..
Hjälpte till att göra höpåsar. Gick in efter det. Satte pizzadeg. Diskade. Gjorde resten av pizzan med hjälp av Nadja som min ädle medarbetare! Dammsög en hel del rum efetr det. (BEHÖVDES!) Typ halm överallt?! Iaf så föll inte pizzan mig själv i smak. Men både Anette och Nadja gillade den så får väl vara nöjd! Tittade på 2 filmer igen. Burlesque och Just Go With It. Dem hade inte sett någon av dem. Oavsett otroligt bra filmer! Har även kvällsfodrat. Så lite sovmorgon innan det blir mera jobbdagar. Yeeey! Nu är klockan halv 1 och jag ska upp lite innan 8 .. Wiihoo och god natt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: