Victoria Solås

2011-10-09
18:25:43

Domino - Jessie J

Jag på Kira, Nadja på Dianysika och Anette på Blaze. Mysig uteritt.


Bild på Sweety innan nästa uteritt.

Bild på Lanja närmast och i bakgrunden, något konstig, Luvras.

Jaa, eftermiddagen började med att Nadja och Anette red hästar. Jag eftermiddags mockde, började fylla på foder där det inte var några hästar, gav Kiro mat och sopade stallgången. Det var ungefär allt jag hann med innan vi begav oss ut på första uteritten. Under översta bilden står det vilka hästar vem red. Rätt kort, men ändå mysig runda! Imorgon tror jag det var ska de vissa mig klätterrundan. Så drar med mig Ortencia på en tur i den då.

Andra uteritten hade jag Sweety. En mysig vallack. Nadja red på Lanja och Anette på Luvras. Denna runda blev detso längre. Var tillbaka halv 5. Man börjar eftermiddags fodra vid 4 .. Som tur var gick allting snabbt, tack vare att jag hade föreberett så bra som jag hade. Så hästarna kom in, de fick mat och de fick vatten. Fyllde upp hökärran samt gjorde 2 påsar inför kvällsfodringen. Så går allting så sjukt mycket snabbare!

Nu sitter jag här framför om en 40 minuter kommer väl Najda och Anette in (bor i olika hus). Så ska vi göra kvällsmaten som består utav spagetti och köttfärsås. Till efterrätt funderar vi på att göra äppelpaj med glass. Ska även idag titta på film. Inte bestämt oss för vilken ännu bara. Haha, men vi hittar nog någon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: