Victoria Solås

2011-10-16
23:47:28

Cause I Am - Cervello


Uuuuuuusch! Är irriterd på en massa olika saker som:

- Att polakerna är ute och kör bil
- På fladdermusen som piper utanför huset
- Kaninerna som gräver läskigt i busken utanför
- På korna som inte kan sluta mua dygnet runt
- Att jag är hungrig
- Att det inte blev någon kvällsmat
- Att jag är för envis för att göra mat själv
- Jag är trött
- Har ingen lust att sova


Inget seriöst så ni vet!

Sååå, det var skönt! Haha, har satt ihop en film om Nadja och Småtten. Nu ska den bara slutföras i HD stil. Är sååå imponerad över mig själv och vad jag kan få till. Hehe, SMåttens värre dagar tror jag att jag ska döpa den till. Lägger ut den imorgon bitte så får ni se den. För då är den klaaaaar! Ska gå upp 5-10 minuter innan jag egentligen ska gå upp. Endast för att lägga ut den. Nuuuu mitt gott folk, ska jag sova!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: