Victoria Solås

2011-11-05
22:59:11

WOW - Inna

Nya porträttbilden på fb, haha.


Nadja och Shuganan aka Stjärna!

Seg, men ändå kort dag? Mockat 10 boxar. Fixat hästar. Vattnat. Läst lite för sötaste Victoria. Åt lunch. Fixade massa i stallet. Red ut på Himkoras i jeans då jag inte skulle rida Ortencia eller trodde jag skulle rida alls. Haha, super stolt av mig själv. I min värld så är Himmi rätt hög. Och jag kom upp UTAN pall i JEANS! Jeansen passade när jag kom hit. Idag har jag fått gå och dra upp dem för de åker ner? Illa ..

Vart och "handlat"Ica Maxi med Anette. Hon skulle tanka bilen. Helen var tvungen att åka och köpa matolja. Så vi erbjöd oss att göra det i samma släng. Handlade schampoo och balsam, eftersom det håller på att gå slut. Icke bra med andra ord!

Ryan Gosling skådespelare i Craz Stupid Love. Förövrigt sjuuuukt snygg!


Nu har vi iaf ätit hemmalagade köttbullar, kål o potatis. Super gott! Haha, skulle titta på Green Lantern, men den ville inte så vi tittade på Crazy Stupid Love. Sjuuuukt bra film! Och inte minst snygga skådespelare .. Nu blir det till att sova för en gång skull typ?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: