Victoria Solås

2011-11-04
12:08:40

What Doesn't Kill You - Kelly Clarkson


Sovit jätte dåligt inatt igen .. Sov först 2-3 timmar innan jag började vakna var 20-30 minut konstant fram till kvart i 8. Otroligt irriterande att jag aldrig lyckas sova ordentligt längre! Får väl gör något väldigt krävande idag. Gick iaf upp till frukosten. Trodde jag skulle jobba idag nämligen. Sitter och äter. Anette och Nadja undrar vad jag gör uppe eftersom jag hade ledig dag. Haha, känns bra! Gick iaf och la mig i sängen. Kunde inte somna .. Tittat lite avsnitt ANTM. Tvättat har jag gjort. Satt in disk i diskmaskinen också.

Ska sitta "barnvakt" åt sötaste Victora. Pers syster Benedicte är här och hälsar på och hennes dotter är ju bara helt underbar! Så otroligt söt! Visserligen blir det en halvtimme eller så men ändå. Man blir så glad i närheten av henne.

Blir nog till att skritta ut en tur min lilla prinsessa. Antagligen barbacka. Kanske jobbar lite på banan efteråt. Men får se som sagt.
Fått ett sms av pappi. Åker hem nästa fredag som det ser ut. Altså exakt en vecka kvar ... Ska rida ett dressyrpass när han är här så det blir lite mera ridbilder på min vackraste.

Nu blir det ett till avsnitt av ANTM sen ut och rida! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: