Victoria Solås

2011-11-03
22:56:33

Vart Jag Mig Än I Världen Vänder - Den Svenska Björnstammen

Orchids öga.

Inte orkat uppdatera så mycket. Blir väl en kort om nästan ingen alls redogörelse om dagen. Kunde inte somna igår igen? Vaknat X antal gånger under natten. Är tvungen att byta ände att sova i sängen för att kunna varva ner. Bara det at alla andra/de flesta andra dagarna kan jag sova i motsat ände. Riktigt störrande! Vaknat 2.27, 3.56, 4.15, 4.36, 6.03, 6.47 och 7.01. Visste inte om jag skulle vara ledig eller inte så gick upp till slut. Dum som man är tittar man på klockan också ..

Jobbat hela dagen. Mockat 10 boxar. Halmat och fodrat. Lunch. Red min häst. Gick väl inte sådär bra som det har gått de senaste veckorna. Allting går upp och det går ner igen. Alla dagar kan inte gå bra. Idag var en sådan dag. Visst, hon var fin och stabil i galoppen. Hon käftar emot betet och blir hård att hålla, slutligen ofokuserad. Får väl börja med nya uppgifter så hon får anstränga hjärnan med andra ord situatoner hon själv får klura ut grejer på. Jaja, hon får hon vila imorgon. Mayby, lite massage?


Eftermiddagen flött på. Var klar i stallet 17.50 eller något sånt. Tvättar mina benlindor igen. För de blir bara så sjukt smutsiga såååå snabbt! Tvättat 3-4 tvättar idag . Så känner mig duuuuktiiiig! Nu får det inte plats mera, så får vänta på att det ska torka.

Nu på eftermiddagen har jag inte gjort mera än att dricka mitt "icke-te" samt titta på ANTM. Gjort äppelpaj som smackade underbart med för den delen! Ätit vegetarisk lasagne och jag börjar tycka om det? Mmh, funderar på om jag blir konstigt sjuk när jag har praktik. Förra gången åt jag sniglar och musslor. Nu äter jag lasagne med grönsaker i och jag äter upp! Utom idag då Per hade i feta ost. Gillades inte!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: